Äntligen färdigklippt!

Nu äntligen är ozzy färdigklippt!=) imorrn blir det bara några fin justeringar... skönt! jag skulle varit ledig imorrn men vi hade så mycket så jag ställde upp att jobba några timmar... snällt va?=)

Idag då, så har jag jobbat... kom hem vid 15... skulle jobbat till 16 men thomas skulle besiktiga bilen kvart i fyra så jag gick lite tidigare... blankt pappaer blev det dessutom! skitbra!=).. medans thomas va där så åkte theo.jag och ozzy till mamma en sväng... det va ju jättefint väder så vi satt på framsidan... theo fick leka med en skål med vatten i... och gissa om han tyckte det var sojj!! hahaha! han blev ju inte blöt eller så... näää då det gör inget.. han hade ju roligt... thomas kom dit efter besigningen.. vi fick lite mat=)... theo smutsa ner sig så mycket under måltiden så det blev ett bad hos mormor och morfar... och när vi skulle sätta på bubblorna så hade vi inte haft i tillräckligt med vatten så det bara SPRUTA vatten rakt ut och överallt!! hahaha va jag garva hahaha.!

Här hemma har vi inte gjort så mycket.. eller joo jag har ju klippt ozzy..=)... theo somnade vid 20.. och sover nu med..=) han är så duktig! och nu går han hela tiden... vet inte om det räknas att han går nu men snart gör det väl det=) och hans första tand ser man nu=) hihihi..!

Så imorrn på eftremiddagen ska thomas åka och ta kort på sitt ärr.. tycker det är jättekonstigt att man måste ta det hos fotograf... men det är väl så!

Bäst att göra sig ordning för kvällen!

Längtar tills på fredag när vi får bredband... vill ju lägga in bilder på min underbara son!!

hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: therese

du... Alex behöver också klippas,tänkte att när du ändå håller på... börjar se ut som en poff hahaha

skojade bara.

ha det bra vi ses.

2009-06-17 @ 14:55:09
Postat av: jennie

Haha ja du nu får det va nog med klippandet=)

ha det bra!

2009-06-17 @ 22:38:18
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0