Äntligen!

Har inte kunnat göra nått inlägg tidigare, för varje gång jag tänkt att göra det då är det fel på sidan.. så typsikt... får hoppas att det funkar nu... det här mobila bredbandet vi har är ju inte världens snabbaste direkt.. Men iallafll.. har fått ordning på tv:n nu... fick det till att stångåstaden stod för antenn uttaget i väggen... så det var ju bra.. dom hade ju glömt att informera det så det var ju inte mer än rätt att dom skulle stå för det.. hade även en kille här igår som tittade på kaklet... han tyckte att det var konstigt att det inte gick att få bort rinningarna.. enligt honom va det bara diskmedel och vatten... men han sa att det måste ha varit städarna som slarvat så han skulle ringa till dom och be dom komma och fixa det... och nu igår så började dom måla huset! kommer att bli superbra.. och nästa vecka kommer gräset me... jag frågade om det skulle ta lång tid innan man kunde gå på det, men han sa att man kunde göra det direkt.. så det är ju toppen... vill verkligen att allt ska bli klart nu... men nu börjar det ju hända grejjer här=).. och här inne börjar det se ut som ett hem.. fast det är massor kvar att göra.. men jag är ledig imorrn så då ska vi köra på och grejja som bara den! nu börjar det bli ganska kul när man ser resultaten!! rille och cissi va här idag och hjälpte oss! tack snälla! En annan jätterolig grej är att theo har börjat gå sakta men säkert... idag tog han 14 steg på en gång!! stolt jag blir över honom.. han stller sig upp och går från olika ställen... fast man märker ju att han hällre kryper men när han väl fått in snittsen på det så tycker han det är roligt att gå!!=) min lilla äkling har blivit så stooooor! älskar honom nått grymt alltså! kan tyvärr inte lägga in några bilder.. men det kommer när vi fått bredbandet sen... så imorrn och på torsdag är jag ledig.. så nu är det dax att hoppa i säng så vi orkar me att grejja imorrn.. Hej sålänge! får se om det blir nått inlägg imorrn eller om det krånglar med sidan igen.. God natt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: mormor

det är bra att du är tjurig och svår att leva med ,nu fick ju stångåstaden ge med sig.va bara den du är ,vad kul att plutten börjar gå stor han är. kram mormor ps,dom är bara avundsjuka ds.

2009-06-03 @ 08:58:27
Postat av: Jennie

Tack mamma! Joo jag vet det är bara avundsjuka! Massa kramar!

2009-06-03 @ 22:28:01
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0