besök hela dagen! mkt trevligt!

Idag har vi haft besök av sofia och tuwa... jättetrevligt!! barnen har ätit och busat! sen på eftermiddagen tog vi en promenad här i ekängen... vi känner ju inte till det så jättemycket men det gjorde sofias.. så hon guidade oss=) Nästa gång blir det vi som kommer till er... har ju inte varit där än =(..

Pratade även med comhem igen... jag ringde dom för kl 14 så hade dom inte ringt än... så nu fick jag prata med en jättetrevlig kille... men såklart  hade inte adressen kommit in till dom iallafall.. så han sa att han skulle kika lite på det och ta reda på allt som behövdes och sen skulle han återkomma till mig... joo visst tänkte jag.. alla jag pratat med där sa att dom skulle återkomma men ingen gjort det.. så han lovade att han skulle ringa mig oavsett om han hade fixat det eller inte... och han ringde! va glad jag blev... det var ju inte fixat men jag blev glad över att han återkom..! trevlig prick! så han sa att han inte hade kommit fram till nått, men att han skulle kolla på det mer imorrn och ringa till utsikt och så skulle han ringa mig när han pratat med dom!! tack för hjälpen! åhh va skönt nu kanske det ordnar upp sig...
kan ju inte sitta med det här låååååångsamma bredbandet!
rille och cissi kom förbi förrut... vi käkade lite wok... shit va gott det blev... och jag måste rita ett STORT kors i bloggen me! thomas tyckte woken va jättegod!! så det blir det fler gånger vill jag lova! theo tyckte också det var jättesmaskigt...
thomas och rille satte upp tv:n på väggen... blev super bra! sen tog vi en fika... cissi hade bakat moccarutor=) gott!

så nu ska vi gå och lägga oss... jag jobbar imorrn.. börjar 7=( men slutar 12 så det är en kortdag! skönt!

Undrar när skattepengarna kommer??

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0