Grillning i regnet..

Farmor och farfar kom hit idag... dom ville se vårat nya hem.. även mamma,pappa,timmy och izabelle kom...=) vi grillade lite och så... jättetrevligt...!!
Sen efter att dom varit här så blev det ju fotbolls dax=)... och även rille och cissi dök upp hehehe... så nu ikväll har vi bara suttit och umgåtts och snackat lite skit.. alltid trevligt!!=)

Glömde säga det att theo fick ju en ny säng som jag nämnt tidigare.. och igår somnade han vid 20 och sov i sin nya säng fram till 04.40 imorse!! bravo... tomt var det i våran säng vill jag lova.. men när han vaknade där vid 04.40 så gick thomas in till honom... både han och theo trodde att det var morgon och dax att gå upp.. men jag sa till thomas att klockan inte va så mycket så dom kröp ner och la sig i sängen igen...  så vi gick upp kvart över åtta imorse... najs!! så nu ligger theo i sin säng och sover... får se hur länge han sover där inatt... jag tycker att han är jätteduktig.. jag måste nog me bli lika duktig som honom och klara mig att sova ifrån honom.. men det ska nog gå bra!=)

Jag har även varit och hämtat ut min medecin... fick kortison som man sprayar upp i näsan.. hoppas det blir bättre... för just nu känns det som jag lever på panodil.. och den sprayen ska jag bara ta en gång om dagen i typ 3 veckor!  och läkaren sa att det tar typ 3 dagar innan den börjar värka ordentligt..åhhh... ibland gör det så förgrömmat ont alltså! men men...
Imorrn ska jag jobba iallafall., vi har väldigt mycket att göra... det är ju så nu när det är stundettider och avslutningar!

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Tack för all god mat och trevligt sällskap. Jättetrevligt! :)

2009-06-11 @ 09:39:18
URL: http://bloggis.se/Zinca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0