home sweet home...

Nu sitter jag i sängen här hemma med datorn framför mig.. vi åkte hem idag istället för imorgon... det är inget kul att sitta där nere när det är sol och regn om vartannat.. tråkigt... men när solen är framme är det riktigt varmt..
Och det är en väldans avkoppling att komma ner dit... är verkligen behövligt! skönt!=)

Som jag skrev i förra inlägget om att rille skulle åka hem.. men så blev det inte, han stanna kvar över natten.. trevligt va ju det=)... så på eftermiddagen idag va det tipspromenad som vi va med på.. theo gick promenaden för barn=).. men tyvärr vann ingen av oss=(... sen efter det tog thomas,jag och Theo en sväng hem till sollan som bor i gamleby.. rille åkte hem då.. hos sollan blev det fika=) theo gillar sollans bullar hur myvket som helst! ( o ja med för den delen..=)..) vi kände det sen att det va så tråkigt med regnet, så vi åkte tillbaka till husvagnen och städade iordning och packa in i bilen.. så nu är vi hemma som sagt... har även haft kusin Leia med familj på besök=)... alltid himlans trevligt.. vi träffas inte lika ofta som förrut nu längre.. men det är ju så när alla jobba tyvärr=(.. får ta igen det på semestern=)

imorrn blir det en städ och tvätt dag här hemma.. är VERKLIGEN behövligt.. och så ska vi leta reda på kvittot på kameran, för det har totalpajjat..=(...

ses imorrn!


Kommentarer
Postat av: Josefin

sååå, på lördagkväll tänkte jag och annica försöka dra ihop ett hemköpsgäng och ses på storan runt 19 för en öl eller två, har du tid och lust att hänga på? :) hoppas det! kram josefin

2009-06-22 @ 16:30:07
URL: http://josefinnyrell.blogg.se/
Postat av: jennie

På lördag? hmm... jag kan nog inte då tyvärr=( så synd!

kram!

2009-06-22 @ 20:27:10
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0