Livrädd!!

Tror jag aldig har varit så rädd som jag blev förrut idag... theo hade somnat i våran säng på övervåningen och jag stod och bakade bullar... thomas halvsov framför tv:n.. jag damsög lite för jag hade slängt mjöl och grejjer omkring mig... men när jag står och damusuger hör vi en duns och sen flera dunsar efter varandra... det första jag tänkte och det jag såg i mitt huvud var hur theo ramlade ner för trappan... jag bara släpper damsugaren och springer upp för trappen efter thomas... och på hallgolvet sitter theo och halvgnäller lite... såååå han har tagit sig ner från våran säng och krypit ut i hallen! det var därför det dunsade så mycket.. och grinden va ju inte stängd för han har aldrig gått ner för sängen själv!! guuuu så rädd jag blev alltså!! men thomas sa att imorse så hade han krypigt ner mot nederdelen på sängen och vänt sig om och klättrat ner med benen före.. så duktig att han förstår att man måste gå ner med benen först! så nu hädan efter blir det att stänga grinden när han ligger däruppe och sover!! Jag tror nog aldig att jag varit så rädd i hela mitt liv...!! jag bara skakade när jag tog honom i min famn... usch! vi lägger ju täcken och kuddar runt honom så han inte ska ramla ner eller nått, men nu har han väl kommit på att han kan krypa över dom.. fyy så stor han är nu!=)

annars idag har vi haft wirre och danne här på fika... mycket trevligt!!=) dom skulle åka till ö&B efteråt så vi hängde me... vi lämnade ozzy själv här för fösta gången.. på vägen hem släppte jag av thomas lite innan vårat hus för han skulle kolla om ozzy satt och skällde... och det gjorde han tyvärr=( och han va på övervåningen.. men nästa vecka ska thomas börja om på nytt med ozzy.. så som man gjorde med honom när han va valp.. gå ut i en kvart och sen komma tilbaka... och hålla på så några gånger... får se sen om det hjälper... jag hoppas verkligen det!!

nu är det dusch tajm! jobb imorrn 8-12.. sen vet jag inte riktigt vad som händer!

Just det comhem ringde förrut me... han hade pratat med utsikt och nu enligt comhem kan vi inte ha hemtelefon därifrån eftersom vi inte har tre hål i väggen.. så det enda alternativet va att ta internet telefoni via datorn.. och det vill vi ju inte.. så jag rinde upp utsikt igen och hon sa att dom hade flera alternativ på bredband och telefoni vi kunde välja mellan.. och som inte är så fasligt dyrt.. så vi ska kolla iigenom dom alternativen lite så får vi se... hon sa även att hon inte rekomenderade comhem( hon sa att hon egentligen inte fick säga så, men att hon ville va ärlig eftersom vi har haft så mycket strul redan!) så det var jättesnällt av henne!!

nää nu måste jag in i duschen!!
god natt och sov så jättegott!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj då.. ja de e nog bäst att man passar sig när dem små börjar ge sig ut på egna äventyr... haha lilla plutten då!!

Com hem e kanon, har alltid haft det o inga problem!!

2009-06-06 @ 10:05:38
Postat av: Emelie

Eller nja, när vi flytta in fanns inte våran adress reg. oss dem men de va ju inte deras fel.. Men ja tror inte vi har 3 hål i väggen!?

Kram

2009-06-06 @ 10:09:24
Postat av: Anonym

vad fan! du är ju aldrig nöjd människa!! det finns dem som har det sämre.

var glad för det du har!

2009-06-07 @ 20:44:55
Postat av: Jennie

Din patetiska jävel! va fan går du in här och läser om du tycker att du har det så mycket sämre än vad jag har... Jag tycker nämligen att mitt liv är toppen! jag har en underbar familj, en son och en sambo som jag älskar överallt annat på denna jord! så din kommentar är inte ens värd skiten under mina skor och inte du heller för den delen.. skaffa dig ett liv istället för att irritera dig på mitt underbara liv!!

2009-06-07 @ 21:09:21
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0