Midsommar..

Nu sitter vi här på självaste midsommarafton med varsin öl i handen.. har sövt theo för ca en halvtimma sen och nu tog jag min första öl.. och det blir nog den sista med... va inte så gott, så då kan det lika gärna va!=)
har varit och dansat runt midsommar stången, det var bara jag och theo som va med och dansade.. ingen annan ville.. fegisar! thomas tog lite kort på oss medans vi snurra runt.. men såklart när jag skulle titta på korten gick inte kameran att starta!! det är så typsikt.. så det blir inga mer bilder här nereifrån medans vi är här... thomas ska kolla på kameran när vi kommer hem..
Men fint väder fick vi iallafall.. det spöregnade typ i 5 minuter innan vi skulle gå.. men när vi väl kom dit så va det riktigt varmt och sol=)
annars har vi haft det jättetrevligt! ätit gott och bara haft det allmänt trevligt!=)
Rille ska inte sova kvar här utan han ska åka hem igen..

ska va social nu! see ya!




det bjöds på fika vid midsommarfirandet! gissa nån som tyckte  om det?=)


Lina och Theo=)



Ser ni oss? hihi


Hela sällskapet=)


och en liten bils på våran fis när han sover middag! har typ bara sovit en
halvtimma under hela dagen! det är så kuuul här nere... hehe

Kommentarer
Postat av: rille

tja jempa ja sov ju kvar hehe kram på er å tack för en trevlig natt:) haha

2009-06-20 @ 10:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0