Minigolf..

Sitter nu på framsidan i skuggan med en kall öl i handen.. haha eller jag har ingen öl men thomas=)  theo ligger i soffan här ute och sover... skönt för honom=)...
Vi har varit och spelat minigolf idag.... thomas vann och jag förlora=( theo ville också va med, han snodde bollarna för oss hela tiden=)
ozzy har börjat sköta sig jättebra hemma när vi lämnar honomog bara 10 minuter dit och det är ju inte alls farligt...   frågade grannara hur han hade varit nu när vi va borta.. och hon hade bara hört honom skälla till en gång, men då höll hon på på framsidan, så det var nog det han hörde... duktig kille..
igår hade vi våra kära gamla grannar här på middag=) mycket trevligt... när dom kom gick vi ner till badplatsen så barnen kunde bada lite... det tog bara 10 minuter ner till badet och det är ju inte alls farligt tycker jag... riktigt skönt att ha badet så nära när det är sånt här väder=)..

nu ska jag njuta mer av vädret=)

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0