Solen skiner..!

Imorrn är det sista jobbardagen för mig på länge hihi... eller ja tills den 2:e september iallafall... då börjar allvaret på riktigt.. hmm=(... vet inte riktigt vad jag tycker om att börja arbeta på riktigt... fast det är ju så det ska va så det är ju bara att hänga med i svängarna... men det bästa med att börja jobba igen är ju att man får ut en någolunda bra lön, istället för den här skit föräldrapenningen...


Annars idag var jag ju på jobbet... 8-12 blev det... hade massor av betällningar.. lite drygt 200 personer smörgåstårta.. inte dåligt=) men roligt...  och det kommer att bli ännu bättre, dom håller på att bygga om och bygga ut delidisken och fisken.. asbra!=)

sen va vi ju även hos fotografen och tog kort på thomas fot.. hehe.. så nu är det klart iallafall.. efter det tog vi en sväng ut till coop extra och handlade lite... jag hade ju bara varit där en gång innan och thomas hade aldrig varit där innan.. tycker inte att det är en så kul affär att gå i måste jag säga... lite rörigt.. men det är ju kanske för att jag själv jobbar i en sån fin affär=) hihi=)

idag har vi även kunnat vara ute på våran baksida.. men inget gräs idag tyvärr=(... hoppas det kommer imorrn för dom har börjat lägga ut det i husen bredvid... hoppas hoppas..! det är verkligen jättevarmt på baksidan... vi har ju sån tur att vi har kvällsol med... så nu får man bara hoppas på fint väder hela sommaren så man kan sitta på baksidan och bara njuta.. va även och pratade med några grannar förrut med.. trevligt... dom hade en dotter som va en månad yngre än theo=)...


Duschen kallar!


bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0