trevlig dag på stan..

Ännu en dag med underbart väder... man blir så glad i hela kroppen... vi har varit på stan idag med sofia och tuwa... jättetrevligt... det blev inte så mycket shopping, men det blev ett par gummistövlar till theo och ett par överdragsbyxor till dagis=) det var allt som handlades.. hihi....
theo hade inte sovit på hela tiden vi va på stan... så när vi satt i bilen påväg hem efter vi släppt av sofia och tuwa somnade han direkt=) och sov en dryg timma... och då passade jag på att vattna gräset och sola mej lite... men jag är fortfarande en blekfis... fattar inte jag får aldrig färg på benen... konstigt... så jag har fått lite färg på armar och överkroppen men benen är kritvita.. så det ser jättekonstigt ut..
idag lagade jag pastasallad till thomas kom hem från jobbet.. jättegott blev det.. och även thomas gillade det=) då blir jag glad..

nu är det dax att betala räkningarna=( blääää men så är det ju!

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0