Underbart med baksida...

Vilken härlig underbar dag!! vi har bara varit ute på baksidan hela dagen och njutigt... härligt! och nått som är ännu bättre är att vi har fått gräs!! jippi!! nu luktar det även gräs och det ser betydligt fräschare ut utanför=) glaaaad!
theo har badat massor idag... han älskar det verkligen... vill aldrig gå upp... men han kan ju inte bada hela tiden ju... blir ju lite kall imellanåt... så om man skulle åka utomlands med honom nån gång i framtiden så vet jag vart han kommer spendera sina dagar=) i vattnet! men det kommer säkert gå jättebra då för han gillar solen han me... fast skugan är ju bäst för honom... men jag kan ju inte tvinga han att sitta där om han inte vill.. så dagen idag har varit sol,bad,solkräm,bad,sol hehehe... jag har fått lite färg på mina axlar..
på eftermiddagen åkte vi hem till mamma en sväng... dom skulle vattna här på gräset så då kunde vi ju inte sitta på baksidan, så vi tog en sväng ut dit... och även där har theo badat och busat=) vi fick även lite mat me=)
ozzy har tyckt att det har varit lite väl varmt idag... störta delen när vi var på baksidan så låg han inne... det blir för jobbigt för honom, fast om han skulle ligga i skuggan..

thomas sitter ust nu och fixar med min telefon så jag kan lägga in lite bilder på mitt lilla hjärta!
men det verkar som att det kommer att ta ett tag så jag lägger in den senare!

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0