Orka bry dej??

Varför finns det ens folk som lägger sin energi på att gå in här och läsa och sen irritera sig på vad jag har att säga..! om ni inte visste det då är det här MITT liv och MINA tankar... att sen då man har nått att säga och lägger en kommentar är ju en sak, men att lägga en kommentar som menas att du "anonym" är så avundsjuk på vårat liv det är ju en helt annan sak... förstår inte att man kan va så avundsjuk på människor att man verkligen måste gå in på en blogg och irritera sig..! hmm skaffa sig ett liv??

Jaja jag har iallafall ett underbart liv! världens bästa son och sambo som är mitt allt! och världens finaste familj och vänner som finns där och stöttar i vått och torrt!! Älskar er alla!=)

Återgår till dagen som varit idag iallfall...
vaknade som vanligt tidigt av våran fina son som inte ville sova längre.. klockan va väl runt sju hugget..  så vi gick ner och käkade lite frulle och sen hoppade jag och theo in i duschen... gick jättebra att duscha med han istället för att bada i badkaret.. hihi..  sen gick vi och gjorde oss iordning och thomas hoppade in i duschen... jag och theo va på övervåningen för vi skulle göra oss klara.. jag stod och fönade håret och theo va i hallen och lekte.. helt plötsligt är han inne i badrummet där jag är och jag hade precis pratat med emelie i telefonen(och lagt telefonen på toalocket)... och jag hör ett "plupp" ! då har min lilla prins stoppat ner min telefon i toaletten hahahaha... och jag kunde inte bli arg haha jag bara skratta åt honom... men det var ju bara att locka upp telefonen och plocka isär den... simkorten klarade sig... men när thomas sätte på den så börja den ladda utan att laddaren satt i... ojj ojj helt kapputt!...=) hehe..
Vi gjorde oss iallafall klara och begav oss till tallboda skolan för valrösningen.. skitsvårt att veta vad man skulle rösta på, men nu har jag gjort det iallafall... sen åkte vi ut till tornby och the phone house... va ju tvugnen att ha en ny telefon... så vi hittade en billig.. det blev en samsung U600... jag förlängde mitt abonnemang, som jag just inte att nån bindningstid, så då fick jag telefonen för 0:-.... toppen tycker jag... behöver inte ha en telefon med massor med finesser på... bara det går att lyssna lite på musik, ta kort och ringa me så är jag nöjd!
När vi kom hem så ringde mamma och pappa... dom skulle komma förbi för dom hade köpt en ny säng till theo!! hur snällt som helst!! tackar tackar tackar så mycket! för inatt vaknade både jag och thomas vid halv tre av en liten duns.. och vi kolla i sängen och theo var inte där! PANIK!! så han låg nedanför sängen, på överkastet bredvid ozzy.. den lilla dunsen vi hörde va när han vände på sig och då slog han i sängramen... men han sov fortfaranade!!=) haha gull!
Så nu fick han en egen säng som han kan ta sig ner ifrån utan man ska behöva oroa sig ihäl på... så förstillfället ligger han i den och sover=) hoppas det går bra hela natten! Sängen va jättefin.. en blå såklart=) och när mamma o pappa kom hot så kom även timmy och izabelle... mamma och pappa hade köpt med sig mat till oss alla från mc donalds.. mums! tack för maten igen! sen åkte alla dom och wirre och danne kom... dom köpte vårat vitrinsskåp som vi lagt ut på blocket.. skönt at bli av med det, vi har ju liksom ingen plats..! och medans dom va här kom monika,micke,linda,liana och jespe.. hehe fullt hus=)... efter att wirre och danne åkt så gick vi andra och kolla på hus... Ja det är inte vi som ska flytta igen jag lovar! utan nu är det monika och micke... men huset va inget vidare.. och speciellt inte för 2 900 000... nää så vi gick hem hit och tog en fika.. och mitt i fikan kom rille och cissi!=) himlans trevligt med främmande!! kuuuuul!=)
så nu är det bara jag och thomas.. och våran fis som ligger och sover!=).. ozzy följde med mamma och pappa hem..

imorrn efter jobbet ska jag hem till emelie och hjälpa henne med maten till deras personal fest!=)

dax för att umgås med min underbara sambo!!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Emelie

Alla har ju inte lika underbara liv som oss Jennie, :) därför måste dem bry sig om andras...

Va kul att tyckte om att duscha, ja har försökt me Leia men hon tycker de e så otäckt att få vatten i ansiktet..

Blir jätte fint me en blå säng! Ikea?

2009-06-08 @ 21:36:04
Postat av: jennie

nee det kan inte vara lätt att va så avundsjuk;)



jaa sängen är från ikea:)

2009-06-08 @ 23:10:00
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0