Vårdcentralen

Försökte gör ett inlägg igår.. men det här mobila brebandet funkar bara när det själv vill! så nu gick det...
jag jobbade inte igår... pratade ved vårdcentralen vid 9 om bihålsinflammationen jag trodde jag hade.. så jag fick en tid vid 15.. va där och hon kolla och kände.. och sen sa hon: jag är inte så säker på att det är bihålsinflammation så jag vill att du åker upp till akut röntgen! WHAT!! va faan snacka om att jag blev rädd.. man söker om att man troligtvis har bihålsinflammatin och så blir man uppkörd till röntgen! hjälp! guu va tankarna for i huvudet! men vi åkte upp dit iallafall.. fick lägga mej ner och dom spände fast huvudet och röntgade.. tog ett litet tag och sköterskan sa att jag kunde gå ut i väntrummet och vänta så skulle en läkare kolla på plåtarna.. nervös!! men hon kom ut efter ett litet tag och sa att jag kunde åka hem... läkaren skulle kolla mer på det och så ringer dom dej imorrn! jahopp och inget fick man veta... men men... så nu har jag varit jättenervös hela tiden... men hon från vårdcentralen ringde här för en stund sen.. hon sa att det inte var bihålsinlammation men.... det där men:et blev jag nervös för... jag hade slemhinneinflammation tror jag det hette.. så jag ska få penecilin... hon sa att jag troligvis va allergisk mot nått.. men vad?? jag har ju aldrig varit allergisk i hela mitt liv ju.. men jag kom fram till att det kanske är thomas jag är allergisk mot.. haha nee skämt och sido.. det är det ju inte..  har ingen aning om vad det kan va... dom kanske har bytt nått rengföringsmedel på jobbet.. för vi kom på att det har ju börjat sen jag började jobba.. får kolla upp det...

nu ska vi snart åka och handla lite när theo har vaknat... fick papper från förskolan idag me.. och i brevet låg det ett kort till theo där det stod: Hej Theo! Du är välkommen att börja på Soldane den 18/8. Ser fram imot att träffa dig. Mvh Marcus... Det var trevligt tycker jag.. jättefint!  det är ju inte lite papper man ska fylla i.. och jag och thomas ska dit på introduktions möte den 17/8 utan Theo..  Så tills dess hoppas jag att vi har fått vårat nya schema på jobbet för jag måste ju fylla i tiderna theo ska va där...

Återgår till igår igen... Cissi och Rille kom hit... och Cissi och ag fick ett bakanfall.. så vi åkte till maxi och köpte ingredienser.. så det blev.. moccarutor,kladdkakemuffins,chokladbollar och havreflarn... och allt  han vi göra på en timma! duktiga!!

Just det fick mina skattepengar igår me=)!!

nää göra sig ordningtajm är det dax för nu innan theo vaknar!

hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0