Åt rätt håll iallafall.!

har äntligen kunnat bli människa igen... fyy faan vilken pärs det har varit! aldrig mer magsjuk säger jag.. det är det värsta jag har varit med om... önska inte ens min värsta fiende detta... fast har jag några fiender?? hmm tror inte det....
men iallafall.. theo har också blivit bättre.. han har druckit mycket vatten idag.. och pappa kom hit med vätskeersättning till honom..  han har även fått i sig ett kokat potatis med smör.. som dom sa på sjukvårdsrådgivningen att jag skulle ge honom.. och han har fått behålla det... sen har även fått behålla vällingen nu på kvällen.... skönt att det börjar gå ett rätt håll!
Chefen ringde idag med och skulle höra hur det var och om jag kunde jobba.. men det kan jag ju inte... jag sa ifrån mig om tiden på lördag me... man ska ju vara hemma en dag heltfrisk innan man går och jobbar... och jag som jobbar med livsmedel så är det ju extra noga att man är frisk... Lite tråkigt för jag tycker vekligen om att jobba!

Just det theo har fått sitt första kalaskort=) från tuwa som fyller 1 år... så det kalaset ska vi gå på.. måste bara kolla almanackan!

Nu är det Livräddarna på Bondi Beach... såå bra!

Hej!

Kommentarer
Postat av: mormor

va bra att ni har blivit bättre.

nu har väll alla som blivit sjuka bättre,jag,timmy,kinna,leia,danny,theo,thomas och du.

2009-03-06 @ 06:51:08
Postat av: Sofia

Heei skönt att ni e bättre.. hoppas verkligen ni kan komma,,,Kram på er

2009-03-06 @ 09:09:10
URL: http://metrobloggen.se/lovechild

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0