BECK

sitter just nu och kollar på beck-sista skriket... en bra film.. gillar alla beckfilmer..=)
Va på K-rauta och hittade en lampa!! äntligen... nu är allt det viktiga klart! såå skönt! bara hallmöbler och lite krimskrams kvar=) vi tog en sväng in på ikano med... theo fick en adidasdress.. jättefin!! han böev så söt i den... kommer en bildpå det imorrn..=)
Sen blev det hem till mamma o pappa på lite mat... potatismos och korv!! gott!
La ett bud på tradera igår..=) på ett par adidasskor till theo! och jag vann budgivningen idag! haha va kul! fick dom för 130:- vilket kap!! Kommer bild på dom nedan..=)
Sen kom emelie,deny och leia på besök.. sååå trevligt så! det var ett tag sen vi sågs!

Är så inne i beck nu.. måste se!!

hejdå!

Klicka för att visa Megabild! Adidas st 20 Blå/Vit Ny Kanon Söta Missa Inte Detta.........

Fina va??!

Kommentarer
Postat av: Denny

trodde jag bara byte efternamn när jag gifte mig, men ack vad jag bedrog mig..haha..

2009-03-16 @ 17:06:20
Postat av: Jennie

Aj då det blev ju lite fel=)

2009-03-17 @ 14:51:36
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0