busfabriken!

Hade ganska mycket att göra idag på jobbet... inte i charken men i delin... fick gå in och hjälpa till där! riktigt roligt! fullt ös medvetslös=)...
när jag kom hem så sov min lilla kille... han och pappa hade varit på busfabriken idag... kuuuul! att göra nått bara pappa och theo... dom va där med emelie,denny och söta kusin leia!=D
Hade oxå velat följa me ju... men nån måste ju jobba och tjäna lite penagr hihi... ne vars!
Skulle ha åkt till kristian och ida nu på kvällen men det blev inte så... skulle ta det en annan kväll=)

Jag har varit jättetrött idag... theo vaknade inatt och la av världens spya! i min säng såklart.. så det blev inte mycket sömn inatt.. vaknade såfort han gjorde nått ljud ifrån sig.. trodde ju varje gång att han skulle kräkas igen... men så blev det inte... va rädd att han skulle åkt på magsjuka igen... men det var det inte som tur va!! vet inte varför kan kräktes.. kanske hade ätir lite mycket.. finns ju nästan inget stopp i den här grabben när det gäller mat=D... men det är ju bra att han äter=)

Kommer lite bilder från busfabriken=)


Bollhav!!=)


Söta kusinerna...


Farbror Denny och kusin busar!


Pappa och busen=)..!


Faster ute och cyklar..:=)


Och kusin hänger på...;)


Hemma och river ner allt...=)


Söta Ozzy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0