Damsugit och moppat..

Tänkt att det skulle blivit en sväng ut till ikano idag, men fick inte tag på cissi imorse..=(.. men när hon ringde upp sen hade hon varit och tränat.. duktig där!=).. så det hade blivit lite sent när hon va klar, så vi tar det imorrn istället=) och det går ju utmärkt! Så nu har jag tagit ett varv med damsugaren och ett varv efter med moppen... och nu sitter jag och väntar på att min pasta ska koka klart så jag kan ha det i min sallad..=) Theo ligger just nu och sover... Har kokat ett potatis han ska få när han vaknar sen... potatis och smör är vad som gäller för honom förnärvarande... Direkt  när thomas slutar ska vi åka och köpa bordet...=) sen skulle vi få lite mat hos mamma o pappa..=) kyckling och ris tror jag det skulle blir... goooottt!
Nu börjar snart Våra Bästa År... hahahaha fattar inte ens varför jag tittar på det för! det ä ju egentligen inte bra... haha men men!

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0