duscha och tvätta bort lukten...

tog mej en skön dusch här för ett tag sen.. såå himla skönt.. tyckte ju att hela jag lukta spya och bajs... bläää! nu har båda sjuklingarna somnat i våran säng.. så jag har passat på att tvätta lite kläder och tvättat sängkläderna..
Jag tycker att an känner sig sjuk fast jag inte är det.. men det luktar sjuk här hemma iallafall.! gav theo lite mat förrut.. han ville inte ha så mycket... och när jag vände bort huvudet så kom all mat upp igen=(  på hela matstolen och på golvet! stackarn! thomas ringde till sitt jobb förrut och sa att han inte kom på hela veckan.. tror nästan inte jag sett thomas såhär sjuk förrut=( det konstiga är ju att både thomas och theoär sjuka, mamma och timmy, leia är oxå sjuk och denny kände att det var nått på gång. och kinna är också sjuk! nån i varje familj har åkt på spysjukan!

vad ska man äta idag då? det är ju inget kul att laga mat till sig själv.. kan ju tänka mig att thomas inte vill ha nått... fast han har fått i sig lite blåbärssoppa och en liten skorpa...

Känner att jag börjar få ont i huvudet! men jag tror det beror på att jag sovit så dåligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0