Försenad=(

Har ju jobbat idag... skulle ha börjat sju från första början men pratade med anette i början av veckan för att höra om jag kunde koma till 8... vi skulle ju lämna in bilen på service... så det gick ju jättebra att jag började senare.. men idag iallafall så åkte thomas iväg till servicen och klockan blev bara mer och mer.. vid tio i åtta ringde jag honom och undra vart han va.. för jag skulle ju liksom börja jobba 8.. men han va på väg hem... kom väl hem på pricken 8 tror jag.. men just innan han steg innanför dörren så bajsa theo ner sig! åhhh va det ända jag tänkte just då.. va ju lite stressad eftersom jag skulle va på jobet just då... men ringde till dom och sa att jag blev lite sen... så det var bara ställa theo i badkaret och duscha av honom... och det var ju inte lite heller =(... men iallafall så va jag på jobbet till halv 9....
gick väldigt fort idag... och kuuuul va det med... slutade ju redan vid 14 så det blev ingen långdag... och när jag kom hem va min lilla prins här med mormor =D... han hade varit jätteglad och snäll hela dagen! det är min kille det =).... så nu ikväll ska vi bara ta det lugnt och umgås lilla familjen... se på let´s dance med=)

Ska jobba imorrn 8-12.. sen blir det ikea och ljusglimten... sen hem till theos farmor och farfar och sen hem till hockeyn kl 16... så lite stressigt tror jag att det blir...


Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nästa gång får tomas ta hand om bajset :) Så slipper du stressa...

2009-03-14 @ 10:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0