Hoppas på det bästa...

Gav theo vanlig mat nu på kvällen... stuvade grönsaker med köttbullar, och än så länge har han fått behålla det... hoppas hoppas! vill att han ska bli som vanligt igen..
Gjorde lite bakad potatis tills thomas kom hem idag.. hade dom i ugnen i 1 timma men dom va fortfarande inte helt klara.. men men vi åt dom ändå...
Imorrn som sagt blir det salong vovven... medans ozzy klipper sig så ska vi åka o handla lite... sen vet jag inte vad som sker under dagen... hockey på kvällen igen-... Jädrar att LHC förlora idag då! nya tag till imorrn!
Sen på fredags ska jag jobba... Wirre åker till egypten inatt så dom behövde mig på hennes pass på fredag=).. 7-14... men jag ska inte börja förrän 8 för vi ska lämna in bilen på service vid 7.30.. så jag måste va hemma med theo så thomas kan åka ner med bilen... så theo ska va hos mormor medans jag är och jobbar...Ska även jobba på lördag me... bara 8-12... efter det tror jag vi ska en sväng ut till ikea och till ljusglimten.. måste ju hitta en lampa...=)

Ska ta o va lite social nu!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0