Huvudvärk!

Usch vilken dag.. har haft ont i huvudet hela dagen... kan inte fatta.. har typ haft huvudvärk i en vecka! as jobbigt!
Jobbade idag 7-12... gick bra trots huvudvärken...köpte med mej varsin räksmörgås till mig och mamma..=) så det mumsa vi på när jag hämtade min lilla kille=) Sen åkte vi hem och vilade lite.. trodde huvudvärken skulle gå över men icke.. theo va jättetrött.. han vaknade 6.15 imorse.. haha det är tidigt.!,.. fast jag va ju redan uppe så mej gjorde det u inget men thomas hade nog gärna legat kvar och sovit ett tag till=D... Så har vi haft besök av Emelie,Denny och Leia idag med... alltid trevligt att träffa dom=D..Planerade lite sommar...thomas ska försöka ta semester samtidigt som dom så vi kan hitta på nått tillsammans... Kålmården blir det iallafall.. och troligtvis ska vi fira midsommar ihop=) Kuuuuul! Theo tycker det är så roligt när Leia kommer... vill följa med henne överallt!.. men han får vänta tills han kan gå ordentligt... förhoppningsvis dröjer det inte alls för länge till=) han är ju så duktig när han är ute och går nu=)

Vi såg nyss på 27 dresses.. har inte sett den innan och den va ju jättebra!! Se den=)

Nu ska jag göra mej iordning för natten.. och hoppas jag vaknar upp utan nått dunkandes i huvudet imorrn..

Godnatt och dröm sött=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0