Idiot unge!

Gick snabbt och smidigt att jobba igår... hade extrapris på kyckling för 29.90 grillad.. och det va världens ryck efter dom... när jag kom vid 16 så fanns det typ 10 kycklingar kvar! haha! hade sålt massor... så det skulle komma mer idag..! theo va ju hos mormor och morfar.. hade gått jättebra...!

Igår på dagen fick jag höra av grannen monika att när hennes barn hade varit ute med ozzy en dag så hade en pojke sparkat på honom!! fyy faan va finns det för idiot ungar egentligen!! får jag tag på den ungen då blir det inget roligt vill jag lova! Hur kan man vara dum och sparka ett djur?? dom kan ju inte göra nått tillbaka! jag frågade sedan linda på eftermiddagen va det var för unge och hon kände inte honom... om det skulle hända nån mer gång lovade hon att säga till mig direkt! och det är ju bra!  Linda och Liana är ju så snälla som vill gå ut med ozzy, så det ska ju inte drabba dom att dom inte får gå ut med honom bara för att det finns ungar som är helt puckade!!

Idag blir det en lång dag igen.. thomas skulle ju slutat 16 men dom behövde honom på schenker så han ska jobba lite extra ikväll... theo och jag ska åka och handla lite och ta en sväng ner till verkstaden.. hälsa på gammelfarmor och gammelfarfar... det var ju ett tag sen han träffade dom=)

nu ska jag göra mig klar.. theo ligger just nu och sover men han vaknar nog snart...
Han ville upp tidigt imorse.. vaknade redan vid 7... heheh!

Igår kom wirre hem från egypten! dom har säkert haft det jätteskönt och bra! vill höra allt imorrn på jobbet=)

Hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0