Ikano!

Blev en sväng till ikano idag... bara lillprinsen och jag=)... mysigt! Han är så söt när han sitter i vagnen... bara pratar och höjer upp handen mot alla han möter=)... jag vet inte hur många gånger jag har hört idag"guu så söööt", "titta vilken söt pojke" mm..! jättekul att höra! för mig är han världens finaste!
Men det är inte alltid lätt at gå med honom i klädaffärer..hehe... river ner allt!! så jag får ställa vagnen så att han inte når någor eller köra snabbt förbi sånt som han kan få tag på hehe!
Det blev inte så mycket shoppat idag... blev bara tre par strumpor åt theo! men det var bara mysigt att gå min lilla kille och jag=)
Åkte ner till verkstaden en sväng efteråt... hälsade på alla som va där och theo fick såklart fika! gammelfarmor hade bakat sockerkaka! han tyckte det var jättegott.. jag tog mej en liten bit med och sen va mumsig=)

Åkte hem sen och plockade ordning.. kan inte fatta att varje dag så behövs det plockas... jag tror nog att tre mornar i rad så har jag fått damsugit i köket... för när theo äter typ kex så är överallt... inte bara i hans mun utan ja överallt!!

Imorrn slutar thomas tidigt... ska ut till ikano då med=)... thomas har hittat en massagegrej som man har att massera huvudet med.. och såklart skulle han ha en sån... han tycker det ju är så skönt när man pillar och kliar honom i huvudet.. så det blir nog våran dag... Jooo just det jag ska till frissan med kl 9!! hihi va kuul det ska bli att bli fin! färgning och klippning står på schemat!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0