Jahopp!

Va ju och jobbade idag då... fort som tusan gick det idag me... slutade tolv men hade skitont  i huvudet!! åkte hem.. theo och jag somnade en och en halv timma på eftermiddagen... skööönt! verkligen behövligt för mitt huvud!! hatar det verkligen!
Ska jobba på tisdag.. 7-12 bara... wirre ville va ledig=)...
Annars idag har det inte hänt så mycket... bara tagit det lugnt och umgåtts hela familjen...
skulle ju ha gått på kalas till tuwa.. men tyvärr blev det ju inte så... visste ju inte först hur länge jag skulle jobba... och jag slutade ju tolv som va bestämt men huvudvärken tar ju död på mig! men jag tror nog tuwa har haft världens bästa kalas=) får ta och träffas snart ändå?!!=)

Såg det här wipeout nyss... haha va kul det ser ut! skulle vilja testa hinderbanan själv... hihi...

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0