Kexchoklad

Va nere i verkstan en sväng förrut... träffade gammelfarmor och gammelfarfar... det var kul=D trodde att mormor skulle va där men hon hade åkt iväg.. så theo fick lite mat och busade med gammelfarmor... sen kom båda mormor och farmor... dom hade varit och handlat=)

Theo, jag, och mormor åkte till priso för att handla lite mat... som verkligen egentligen behövs storhandling men så blev det inte idag.. handlade bara det viktigaste.. Och i affären fick theo en kexchoklad av mormor.. som han sen vägrade släppa.. fast han fick ju inte ha den i bilen så jag tog bort den förhonom och då blev han inte så glad..=(

Sen när vi kom hem så kom cissi förbi en sväng... trevligt trevligt! och theo fick tillbaka kexchokalden och blev jätteglad=)

Visst det kanske inte är såbra att han äter godis, fast jag kan säga att det inte är ofta han får det .. utan bara nån gång ibland... och så har han ju inga tänder han kan förstöra heller=)

Nu ska lillen och jag ta och busa lite... theo visade cissi förrut med att han kund gå med gåvagnen=)


så här trött blir man när man inte har sovit så mycket på dagen..(igårkväll)


Den heliga kexchokladen=D



Kommentarer
Postat av: Marie

Nä vad mysig;) Jag måste man göra ibland (storhandla allså) vad han börjar bli stor lill snutten;) Du får hälsa cicci från mig:) Kram på er alla Från Marie:)

2009-03-20 @ 16:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0