Let´s dance!

Vem tycker ni ska vinna?? tycker ju att magnus har blivit jättebra, men jag tror nogatt Laila vinner... hon är ju sjukt duktig!

Har ju varit hos frissan idag! va inte hemma förrän 13.. och jag va där vi 9... så det tog ett tag=)... frissan började med wirre eftersom hon skulle börja jobba kl. 12... men när hon satt med slingor i håret så började hon med mig... va ju tvugnen att avfärga mitt hår eftersom jag skulle ha det ljusare... har ju köpt extentions klipps... och ville ju ha håret så likt som det skulle gå att få.... det skiljer lite på mitt hår och det.. löshåret är lite blankare och lite ljusare... men jag är nöjd ändå!=)
Tog en sväng ut till ikano sen när thomas sluta... han fick jobba till 17 istället för 16=(.. så det blev en snabb tripp! Köpte den där massagegrejen till thomas.. en orgasmatron.. låter snuskigt men det är det inte=) hittade en vårjacka till theo på H&M med...=)

Nu ska vi titta vidare på Let´s Dance!


Håret med löshåret i! är lite skillnad som ni ser..=)


Orgasmastronen... hihi


Mitt vanliga jag utan löshår=)

Kommentarer
Postat av: mormor

vad fin du blev.men vad ä det thomas har köpt en visp eller.... vad ska han ha den????? man undrar???????????

2009-03-27 @ 22:10:56
Postat av: Moster

ja det kan man undra,Lina säger att man ska klia ryggen med den!!

2009-03-27 @ 22:45:40
Postat av: kinna

de blev fint Jenny,Thomas den är super skön ,lånar den nästa gång vi kommer ok!

2009-03-28 @ 13:55:10
Postat av: Kinna

o till carro o susanne man har den på Huvet alltså knoppen där uppe

2009-03-28 @ 13:56:36
Postat av: annica

åh!!! najs!!!!



super fint!!

ha det bäst! / Kram

2009-03-28 @ 18:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0