Lönespec!

Kom på att vi ska på kalas ikväll.. till min kusin andreas... trevligt.. thomas jobbar ju så han kan inte följa me...

Åhh blev så glad när posten kom!! min lönespec.. jippi! hade ju fått ut 5 semesterdagar som jag va tvugnen att ta ut som inte gick och spara... plus det jag jobbat... hihi så det blev en liten överraskning! lite mer än föräldra penningen är ju inte fel!  men pengarna är väl borta lika fort dom kommer in på kontot.. hehe..

Håller på att tvätta just nu.... thomas och jag fick ett litet ryck innan han åkte till jobbet... plocka in i diskmaskin, bädda rent i sängen damsuga, gick ut med skräp plus reklam och tidningar! duktiga vi é!

Jag är såååå dålig med min diet! fyy alltså! måste böja om från början igen och va lite hårdare mot mej själv...!! Startar nästan vecka.. då jävlar!


Så här somnade lillprinsen igår!.. total vägrar att sova när vi lägger honom i hans säng..
så han fick ligga på vardagsrumsmattan, då vaknar han ju inte iallafall!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Aldrig fel med överraskningar:) Va gulligt kortet var

2009-03-23 @ 15:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0