Melodifestivalen..

hur kan den där caroline af ugglas gå vidare?? va??! hon är ju inte riktigt klok alltså! sjunga det kan hon ju inte heller... men det är ju som det är.. jag ska inte säga nått egentligen för jag har ju inte röstat själv.. men vad skulle min lilla röst hjälpa tro...
Thomas åkte på kalas idag till denny... theo och jag stannade hemma för säkerhetsskull... vill ju inte smitta ner någon om theo forfarande smittar... tog det säkra före det osäkra...=)... får åka och träffa dom nån annan dag=)
Annars idag har theo blivit MYCKET bättre... nu är våran lilla kille som vanligt igen... skönt det=) han har ätit jättebra och fått behålla allt...=) Så nu ligger han i sin säng och sover sen en halvtimma tillbaka ungefär... nu kanske han sover i sin säng inatt... vi har ju haft honom i våran säng nu när han har varit sjuk... och han rör ju sig så himla mycket... det är nästan så att han har våran säng för sig själv ;)..
Imorrn ska vi åka till mio och köpa köksbordet... weii! sen en sväng ut till nordik me tänkte vi.. såg i en annons att om man köper en soffa så får man 20% av summan på soffan i ett presentkort... det är ju inte helt fel... hoppas vi hittar nån=)
Inte nog med att jag har blvit av med magsjukan, nu håller jag på att bli förkyld med.. så typiskt!
Just det nått bra av magsjukan har jag fått ut med, gått ner två kilo! hehe men dom kommer jag väl gå upp lika fort antar jag.. men men..

Nu ska vi se på Wallander -Luftslottet på tv+...

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0