Ny frissad vovve!

Ozzy blen jättefin nu när han har varit hos frissan! blev som en liten valp=)
Mendans ozzy va där,åkte mamma,jag och theo till stan... det skulle ta 2 och en halv timma för ozzy så vi hade ju ett litet tag på stan iallafal..=) men hittade inte så värst mycket..

Åhh jag hade världens bästa dröm inatt... vi va utomland.. kommer tyvärr inte ihåg vart men det var palmer och vita stränder!! vill vill nu!! när slår drömmarna in? kommer som att göra det??.. vem vet.. men jag va hur lycklig som helst i min dröm iallafall=) och så hade vi sällskap av emelie,denny och leia :D


Ändrade vagnen idag med så han sitter framåt och ser allt spännande som händer..


Ozzy nyfrissad i bilen =D


En tuff body från mormor=)


Världens underbaraste kille!!!!


Sötaste vovven!

Kommentarer
Postat av: "moster"

GUUUUD så söt han blev!!!

/Carro o lina!!!

2009-03-12 @ 16:33:52
Postat av: Jennie

Jaa visst blev han!=D

2009-03-12 @ 18:18:39
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0