spyor och bajs!

Fyyy faan säger jag bara.. det är en sjukstuga här hemma nuför tillfället!
Theo vaknade vid tolv inatt och spydde ner hela min säng... att en sån liten kan spy så mycket!! det är konstigt... och så har vi hållt på hela natten... theo har vaknat hur många gånger som helst och bara spytt fast han inte hare nått mer att spy upp.. och sen vid fyra inatt började thomas med! så nu är det bara bajs och kräks här hemma!=( bläää... jag hoppas verkligen att inte jag åker på det... jag skulle ju ha jobbat idag men det fick ju inte bli så.. mamma ringde vid sju imorse och sa att hon med va sjuk... spy och bajssjuka! usch.. jag undrar vad det kommer ifrån... det är säkert sen vi va på kals i söndags!

Nu vill theo komma upp till mig!

Hej från sjukhemmet=)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Stackars er hoppas att ni snart blir bra igen!! Krya på er!!

2009-03-03 @ 11:16:31
Postat av: Emelie

Haha, jo vi har alla fått de verkar de som.. tråkigt, 4:e gången för Leia nu.. :(

2009-03-03 @ 12:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0