trevlig tripp=)

Har kommit hem efter en trevlig dag med cissi på ikano... köpte inget speciellt men det fanns MASSOR som jag vill ha=)
Just nu har jag en gnällig liten kille som springer runt i sin gåstol... haha det är så kuul att se på honom när han springer omkring... han är inte ledsen utan asförbannad... haha jag vet inte riktigt på vad men så fort jag närmar mej honom blir han tyst och bara skrattar åt mej hahah=) sötnos=)
ska se om han vill sova ett litet tag, han är ju ganska trött... ska bara vänta tills grannbarnen kommer in med ozzy...
imorrn ska ozzy åka till salong vovven och bli klippt=)... det behövs verkligen...

nu kommer dom me ozzy!

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0