Utekväll..

Det blev inget inlägg igår som ni kanske märkt ;)... Det var verkligen en heldag igår... PÅ förmiddagen åkte vi till norrköping... hade sett i en annons att dom hade en rutchkana som vi vill ha till theo... den fanns på babyland... och en sån köpte vi till honom... men han ska få den i födelsedagspresent=)... vi tog även media markt när vi ändå va där... jag har nog aldrig varit där förrut... Sen blev det hemåt... åkte och lämna theo till mormor och morfar.. och jag och thomas åkte och storhandla... och det var såååå himla mycket folk alltså... usch va tråkigt det är att handla då... väl klara där åkte vi och hämta theo och ozzy... och vi gjorde oss iordning här hemma.. för thomas,jag wirre och danne skulle ut och äta!! så vi lämnade theo och ozzy hos mormor och morfar igen vid 18.30.... rille skulle köra ner oss till stan så vi gick hem till honom innan och tog varsin öl=) sen bar det ner till stan... åt jättegod mat på afrodite! kan jag verkligen rekomendera! jag åt filé oscar... thomas tog sovlaki och wirre och danne åt meze... dom fick in mat hela tiden... hahaha... men supergott va det... satt och diskuterade om vad vi skulle göra efter så det blev en timmas bowling.. haha va roligt det var.. jag kom trea!! hihi... danne vann, thomas två och wirre kom fyra hihi.... efter det satt vi i valet om vi skulle åka hem eller gå nån annan stans... men ingen av oss kände riktigt att vi ville hem.. så vi gick ner till biljardhallen och spela lite... haha fyy så dålig jag är på biljard! hahaha... vi körde tjejerna mot killarna.. och killarna vann såklart! men jag tycker bara att det var kul att hitta på nått som man vanligtvis inte gör!! Så här trevlig kväll va längesen jag haft!! TACK så mycket för en rolig kväll..Hade med mej kameran hela kvällen men det blev bara tre kort tagna på hela kvällen... men men!

Mamma och pappa kom med theo och ozzy nu idag på förmiddagen... hade gått jättebra när theo sovit över där! men guuu vad jag saknat honom! Så nu är min lillafis hemma och vi busar och myser!

Snart ska vi gå bort till mamma och pappa... ska få lite mat=) gottt... är jättehungrig hehe... tror det är lite bakis mat som måste i magen.. fast jag är inte ett gugg bakis, och inte thomas heller.. så det är skönt..!


Så här åt theo mat igår innan vi skulle gå... så det blev ett bad=)


Biljardhallen... wirre på g..


Danne...


Wirre igen=)


En trött liten plutt idag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0