12 ½ timma kvar!

nu ni är det bara (i skrivade stund) 12½ timma tills vi får nycklarna!! ojj ojj va kul det ska bli!!
Hela denna dag har bestått av packning! just för tillfället sitter vi på vårat överkast på golvet i vardagsrummet hehe, utan lampor men med tv:n på hiih! Så hela lägenheten är nu packad i stort sett! vi har lastat in båda bilarna med saker så imorrn är det bara att åka iväg! mamma och pappa va snälla och hade theo nu på kvällen så vi kunde röjja och lasta! det ringde även en kille som ville koma och kolla på tv bänken vi lagt ut på blocket! och han köpte den=) kuuul!

Va ju även och gjorde tymp-testet på theo... det gick inte att göra testen så bra eftersom han inte satt still och så.. så vi ska på vanlig kontroll när han är 15 månader och då ska vi prova att göra om tymp-testet!


Så nu mina kära läsare ska jag umgås med min sambo på våran sista kväll här i tallboda!
Adjö från gränsliden 40! och hej grönkålsvägen 37!!=)


Ojj va ljust det ser ut att va här inne, men det kan jag lova att det inte är=) hehe

Kommentarer
Postat av: annica

najs !!!



flytta lugnt och lycka till!!



kramen!

2009-05-28 @ 22:45:37
URL: http://nickantickan.blogg.se/
Postat av: Jennie

tack så myckt!

kram!!

2009-05-28 @ 23:19:04
URL: http://theoprinsen.blogg.se/
Postat av: rille

nu flyttar ni ej mer va? bo gärna kvar mer än ett år:) flyr tallboda men kommer ej efter till ekängen haha hade bäst

2009-05-30 @ 03:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0