blandad dag..

Idag har det ju med varit underbart väder=)... man blir så glad av solen..=) =)... idag har vi packat som bara den.. mamma va här vid 9 imorse.. så nu är i stort sett hela lägenheten i kartonger... skönt! så imorrn blir det först läkaren för thomas kl 11.. sen blir det en sväng ut till ikea... ska kolla på utemöbler!... men iallafall.. jag åkte ju och jobba kl 16 idag.. fyy tusan det är världens tråkigaste tid att börja kl 16 på dagen... men lite bra vad det väl idag iallafall... det hade ju regnat i stort sett hela tiden jag va på jobbet... men när jag slutade så regnade det inte hahaha! hoppas det är fint väder imorrn me... ska ju jobba på kvällen imorrn igen... 16-21.. sen är jag ledig i fyra dagar*!!! jippppiii!

Theo står själv jättelänge nu! tills han kommer på att han inte håller i nått för då sätter han sig på rumpan... plutten då=)

haha jag va inne på världens roligaste sida igår.. man kunde testa sig själv i olika frisyrer!! haha fyy tusan va jag skratta! jag passar ju verkligen inte i nått! och jag som ska klippa mig på torsdag... undra hur det ska gå..=S.. hehe

orkar inte skriva nått mer nu... men ska bjuda på en liten bild av våran skönhet=)




Älskar dig min lilla fis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0