Då var det klart!

har precis kommit ur en varm och skön dusch! härligt det är alltså! så nu va det thomas tur att duscha=)... tänkte att jag skulle duschat imorrn bitti men jag börjar ju 7 så jag orkar inte gå upp tidigare än nödvändigt! så det fick bli nu istället... hatar att gå och lägga mej med blött hår.. men men..

Nu har vi även bokat en tripp till liseberg=).. hihi ska bli så kuul! vet inte hur längesen det var sen jag va där.. monika(grannen) kom in här förrut och då satte vi oss och bokade hotell=) så det blir monika,micke,liana,linda,jesper,thomas,jag och theo som åker!! himlans trevligt faktiskt... och så kommer vi nog att ta skara sommarland oxå.. så det blir nog en natt där med hihi! theo kanske inte får ut så mycket av det.. men vi vill ju ha  med honom på semestern, skulle aldrig lämna bort honom när vi har semester hela familjen! semestern är ju nått man ska ha ihop! men jag tror nog han kommer få kul ändå... han gillar ju att leka med grannbarnen så mycket! och vi kommer ju säkert att åka till liseberg och skara när han blir äldre me!

Annars idag har det inte blivit mycket gjort här... jag var med mamma och handlade på förmiddagen... mamma och jag tipsade personalen på willys i skägget om en tjuv... vi såg när han stoppade ner choklad innanför jackan!! hihi.. så vi var ju bara tvugna att stå och titta på när dom tog honom!! haha va duktiga vi är! när vi stog där i centrum för att vänta på att dom skulle ta tjuven  så tog stoppade mamma i pengar i en automat så theo fick en liten boll att leka me... och va tror ni att han gjorde.. jooo kastar iväg den så det rullar ner för rulltrappan!! haha och mamma efter den hahah!! guuu va jag skratta!! hahahaha!
Sen har vi packat lite fler lådor och varit ute och lekt o spelat kubb!! Najsigt!


Hittade den här bilden från cissis bilder som hon råkade skicka över till mig!! ser ni sån liten plutt han är min prins!!
från dopet då han är 4 månader!!=))



Kommentarer
Postat av: emelie

Va kul.. när åker ni då? nyfiken

2009-05-13 @ 23:14:12
Postat av: Jennie

vi åker den 28 juli=)

2009-05-13 @ 23:30:40
URL: http://theoprinsen.blogg.se/
Postat av: Emelie

gött, mitt i sommaren :)

2009-05-14 @ 07:09:31
Postat av: Emelie

Men du, ska inte dem ha barn i juli?

2009-05-14 @ 07:13:14
Postat av: Anonym

Joo hon blir igångsatt den 7 juli om allt går som det ska... så bebisen ska med=)

2009-05-14 @ 21:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0