En kassadag..

Har varit hur kul som helst att jobba.. hihi är jag konstig eller är det fler som tycker om att gå till jobbet??? men jag har saknat Theo grymt mycket idag=(.. har ju jobbat en ganska lång dag ju... och imorrn blir ännu längre. 7-19 är passet för mig.. 7-12 i delin och 13-19 i kassan! kuuuul!! haha!
Thomas och Theo har inte gjort speciellt mycket idag... grannbarnen har varit inne och lekt med theo typ hela dagen... så thomas har haft barnvakt haha... men theo tycker verkligen att det är jättekul att leka med dom.. han är glad hela tiden och vill göra så mycket på än gång=) när jag kom hem stod han på balkongen och när han såg mej bara log han med hela ansiktet.. och när jag kom upp skulle han komma till mig direkt... tror nog att han saknat mig med lite grann iallafall=).. KOrs i taket blev det idag när jag kom hem med... thomas hade LAGAT MAT!! spagetti och köttfärsås visserligen men det var gott!=) undra va jag får imorrn då när jag slutat.. hmm=)

nu ska jag göra iordning mej för sängen... ska ju upp vid kvart i sex imorrn bitti! Så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0