Första jobbdagen av sju veckor

Ser just nu på ballar av stål! så jävla bra alltså! hahaha!... Har annars gått jättebra att jobba idag... va jättekul faktiskt... kände inte alls för det annan jag åkte men när jag väl kom dit så gick det jättebra... lite tråkigt att det inte var så mycket att göra men jag hittade allt på nått... började med att göra romsås och sen städade och torkade jag av hyllor och sånt... duktiga jag=).. hade världens energi!

Klockan 10 på förmiddagen kom anna från akelius och besiktigade våran lägenhet... gick jättebra! hon tyckte att vi rustat upp lägenheten jättefint... och fick godkänt på allt!! jätteskönt!

så imorrn blir ju våran lilla prins 1 år!!! det går så fort alltså! stora killen!

HÄR KOMMER BILDERNA PÅ DOM FINA PRESENTERNA THEO FICK IGÅR=)


Badleksaker=)


Tuffaste killen i sommar med dom här kläderna på sig!


Jättesöt panda body=)


Två båtar... opps ser visst att jag tog kort på fel sida så inte båtarna syns hehe.
men dom är jättefina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0