Huvudvärk såklart!

började ju lördagen med att jobba 8-12... när jag kom till jobbet hade kylarna i butiken pajjat... så det va uu bara att börja plocka ur dom och in med maten i kylarna på lagren.. skapligt jobbigt... vi hade liksom massor att göra men så är det... Efter att jag slutat va det bara hem och ge theo lite mat sen vidare ut till rystad på loppis hahaha... va ju inget folk alls hahah.. hem igen och börja göra sig iordning... så vid hakv sju åkte jag hemifrån och hämtade upp sofia och sen bar det iväg till johanna... kom på nu såhär i efterhand att vi började ju lite väl tidigt.. framåt halv tio,tio fick både jag och sofia ont i uvudet och blev hungriga hahahaha..! funderade där ett  tag om man skulle ätit innan vi gick in på harrys men så blev det inte... åkte limmo in till harrys... kändes lite lyx hahaha!... folk bara kollade när vi kom åkandes och när vi klev ut ahaha... men det var roligt.... gick in på harrys en sväng... kollade runt lite... tog några danssteg på dansgolvet hahaha jag som inte dansar.. usch alltså!men vid tolv gick sofia och jag och käkade... sen ringde vi våran skjuts... vet inte riktigt va det va men jag hade ont i huvudet och fick även ont i magen... det var ingen bra kväll för mig.. men hoppas ni andra hade det super bra! tycker inte att det är speciellt roligt att gå ut faktiskt... jag håller på hemmafester haha!

när jag vaknade idag hae jag fortfaranade världens huvudvärk!!! bläää! drack ju liksom bara 4 öl!!! haha är inte van... en gammal morsa som inte klarar mer... hmm!men iallafall.. vi skulle ju ut till ikano och handla present till mamma som fyller år idag!! stort GRATTIS!... det blev ett linne,en kofta ett halsband och lite lotter...  jag mådde verkligen botten när vi gick där... mötte även upp rille och annsofie... trevligt... tog en fika med dom..! sen bar det hemåt igen... theo somnade i bilen.. så vi åkte bara in på går´n och hämtade upp ozzy och sen hem till mamma och pappa!.. träffade även timmys nya tjej idag! trevligt!=)

nu ska jag ta en dusch och sen gå och lägga mej... jobbar 7-13 imorrn.. sen ska vi hem till sofia och tuwa så barnen får leka lite=)

hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Det var trevlans att träffa er alla :) Och Theo är verkligen ursööt!

Ha det :)

2009-05-11 @ 08:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0