Lång men snabb!

Den här dagen har varit jättelång men gått hur snabbt som helst... jobbade ju förrut... 8.45-14...  hade ganska mycket att göra... jag var ju själv den tiden så det kändes som man hade att göra hela tiden... men det är bara kuuul! som sagt slutade jag 14 och åkte hem och slängde av några banankartonger och sen hem till mamma o pappa! thomas och rille va där och målade klart huset... och snälla cissi har varit barnvakt åt min son medans jag jobbat och theo målat!tack snälla för hjälpen.! runt 17.30 tiden tog dom ett litet break i målningen.. så vi passade på att åka ut till ekängen och kolla läget! nu har vi fått vitvarorna!=)... men huset var inte målat och inget gräs än=(... hoppas det kommer tills vi flyttar nästa fredag!! jag vill ha det! sen släppte vi av thomas och rille igen så dom kunde fortsätta måla... cissi,jag och theo åkte hem hit en sväng... theo hade somnat så cissi och jag satte oss på balkongen och snackade lite skit! har ju varit jätteskönt väder! thomas och rille va väl här hemma igen vid tjugo i sju... vid sju åkte cissi och jag o hälsade på johanna och elin.. dom va i johanna´s mammas kollonistuga... så det var kul at se hur det såg ut me=)... vi va väl hemma igen vid 20... då blev det äpplepaj och fika med våra kära grannar!

Nu har jag nog sammatfattat denna långa men ändå snabba dag!! ibland får man ut mycket av dagarna!=)... blir jobb imorrn me! 11-20.. i charken från 11-16.. och sen delin från 16-20!




planterar om mormors blommor=)


och kastar ut stenarna!
men han är duktig som stoppar tillbaka dom(endel iallafall)


Sötast!=)


Thomas och rille


Skruvar ner numret..!


ska va på alla blommor=)


cissi och rille!


mitt lilla gullefjun=)





Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack för en trevlig dag! Bara o säga till om ni behöver hjälp me honom nå mera :)

2009-05-21 @ 23:31:21
Postat av: mormor

tack snälla thomas å rille ni har verkligen jobbat hårt.theo det gör inget att du ändrar i blommorna hoppas det blev bättre.kram

2009-05-22 @ 10:27:37
Postat av: Jennie

Tack själv cissi! jaa jag vet det;)

2009-05-22 @ 23:31:49
URL: http://theoprinsen.blogg.se/
Postat av: Theo

Jaa det blev jättefint mormor=)

2009-05-22 @ 23:32:33
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0