räkor och vitlökssås!

Blev inget inlägg igår... jag jobbade som vanligt..  hehe och det har jag gjort idag me... skulle varit ledig på onsdag, men jag ska jobba på golvet på kvällen.. 16-21.. och hoppa in i kassan om det behövs=) kuuul! men sen efter onsdag är jag ledig till måndag=) yeeehh!! innan jag åkte till jobbet idag bestämde vi att vi ska ta ullared på vägen efter vi har varit i göteborg=) haha va roligt! så nu blir det att vi tar skara på måndagen, sover över till tisdag.. åker till liseberg, sover över där.. tar universeum på ondagen och åker vidare till ullared... blir att sova där till torsdag.. och sen in på G-kås! sen hem! hehe det blev nästan en hel vecka vi kommer att va borta! rooooligt! Nu gäller det bara att spara lite pengar! vi har ju varit duktiga och sparat lite!! bra där!

cissi och rille har varit här idag... vi har grillat lite kyckling och ätit ris till..ssen blev det räkor med thomas vitlökssås! smaskigt.. jag har kommit fram till att jag inte lyckas gå ner dom där 10 kg till 1 juni!! jag måste verkligen skärpa till mej! kan inte gå och se ut såhär längre.. så imorrn är det dax igen och sätta fart på bantningen!

imorrn blir det jobb 7-13, sen kl 16 ska jag till optikern... jag har börjat se dåligt tycker jag.. det är som jag säger att jag ha blivit gammal!
fyyy tusan va vi måste packa i veckan! blää va tråkigt! Men på fredag är det ju dax att flytta! ni fattar inte hur vi längtar!

Theo är genom förkyld!! tycker så synd om honom.. helt täppt är han.. och så ser man i munnen att det har blivit bullar där tänderna ska upp.. man ser att dom är på g! stackars lilla plutt!

Just det theo gick tre steg själv idag.. och flera gånger desutom.. fast det blev bara tre steg åt gången=)


Äter själv... hihi!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja behöver me gå o kolla synen... ;) då e man GAMMAL!!

2009-05-25 @ 10:13:21
Postat av: Anonym

Hahaha jaa man är ju det... gå till glasögonmagasinet, man får en gratis synundersökning..;)

2009-05-25 @ 22:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0