Skit fot!

Thomas kom hem här strax efter tolv... han hade en tid 11 men kom in kvart i 12... tusan vilken tid det ska ta!.. men iallafall.. det såg inget lovande ut hos läkaren.. han sa till thomas att foten inte kommer bli bättre än så här... så han kommer att fortsätta ha ont i den och bortdomningar..=( inget roligt alls! så när han kom hem så ringde han försäkringsgubben, som skulle skicka ut lite papper... men inga pengar i världen kan ju göra att han får foten återställd... jättetråkigt!!=(.. thomas ville ju börja spela lite fotboll igen, så nu får vi se hur det blir med det!..
Iallafall efter han kom hem så åkte vi ut till ikea... hittade utebord och stolar till baksidan och även till framsidan! nu är det bara dynor som saknas.. vi tog en sväng förbi ekängen på vägen hem... trodde ju att dom skulle ha gjort nått men icke.. inget gräs och inget målat hus... jag menar nu har det ju varit fint väder så det kan dom ju inte skylla på tycker jag... men men.. jag har jobbat nu 16-21.. blev kassan hela dagen istället för att va på golvet... frågade cissi om hon ville byta och det gick så bra så... känner mig inte å van på golvet  men men... min röst är helt kapputt! jag har typ ingen röst kvar och jag är genom förkyld... theo lika så men det börjar släppa på honom.... skönt!
Så imorrn blir det klippning för min del kl 11.. sen är det vårdcentralen med theo som gäller.. ska ju göra det där tymp-testet.. får se vad det är för nått.. efter det ska vi till pappas verkstad och hämta hans bil som vi ska låna... sen hämta thomas arbetsbil.. ja sen är det bara att börja lasta in... nån som känner sig manad att hjälpa till att fylla två bilar?? hehe;)

Nää nu ska jag ta och njuta lite av min ledighet... nu är det näst sista natten vi sover här!!=) hihi

natti natti!

Kommentarer
Postat av: emelie

Ska ni sova där redan inatt? Ni ska inte köpa våra dynor sen då? ;)

2009-05-28 @ 09:58:06
Postat av: Jennie

Nää vi ska sova där imorrn natt, så nu blir det sista natten här inatt! om dom passar kan vi köpa dom;) om ni kommer ut kan ni ju ta med dom så vi kan testa.. men så måste vi ju veta om det finns fler kvar att köpa eftersom vi har sex stolar!=)

2009-05-28 @ 10:35:41
URL: http://theoprinsen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja de e klart... men de får vi väl hoppas.. jo jag kan ta me dem om vi kommer.. eller ja de räcker ju me att ja tar me en.. :)

2009-05-28 @ 19:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0