SOL SOL SOL!!

Vilken härlig dag det har varit=) vädret har ju varit helt underbart!! älskar solen!  så när jag kom hem efter jobbet, va det baksidan och solen som gällde..! theo och thomas har varit ute hela tiden tills jag sluta... och efter jag kom hem har vi inte gjort annat än att sitta på baksidan! joo vi var ju hos optikern... jag har ett brytningsfel på mitt högra öga.. det är det ögat som jag har kännt att jag ser sämre på... men mitt vänstra öga va toppen bra... så jag behövde inte ha glasögon för att mitt vänstra öga uppvägde det högra! och så sa han att jag anstränger mina ögon mycket så musklerna i ögat får jobba en del.. det enda han tyckte var att jag skulle ha läsglasögon..  så musklerna i ögonen blir lite avslappnade... men jag beställde inga nu.. det får bli ett senare project!! guu så skönt att jag inte behövde ha glasögon!=)

Nu är det bara två dagar kvar att jobba! och båda dagarna kvällspass... så vi kommer nog få en hel del gjort på dagarna... imorrn ska mamma komma hit och hjälpa oss och packa... vi sa det thomas och jag att vi plockar ner HELA lägenheten i lådor imorrn... det enda som blir kvar är toalett artiklar, sängen och endel kläder.. och så ska vi planera vad vi ska äta dom dagarna vi har kvar här, så vi kan packa ner det vi inte behöver=) hihi va kuuul det kommer bli på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0