Torsdagskväll...

Då var det redan torsdagkväll.. guuu så fort veckorna går... och om två veckor flyttar vi!!! jippppi! längtar nått grymt!=) Har packat en hel del idag.. med hjälp av mamma! tack så jättemycket för hjälpen... jag slutade jobbet 12 idag men blev kvar ett tag... luchade på kina med wirre... vi blev bjudna på jobbet=) Tackar=)... sen har hela eftermiddagen bestått av packning..nu är allt i en enda röra! blää!

orkar inte blogga mer... ska lägga in saker på blocket vi ska sälja..

Imorrn jobbar jag 9-18 sen är det after work på jobbet som gäller... nice! som jag känner nu kommer jag inte följa med ut sen... ska ju börja jobba 8 på lördag me... men man ska aldrig säga aldrig=)

God natt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: annica

nja.. gå ut vet jag inte ??

så här innan lön går inte så bra :P

men kul ska vi ha !



ses i morgon kväll!!

natti /kram

2009-05-14 @ 23:33:14
URL: http://nickantickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0