Tråkig dag...

Jaa vad har hänt idag?! hmm.. thomas sammanfattar dagen som en skittråkig dag! hehe ja dåligt väder och så har ju inte jag varit hemma;) hihi kankse beror på det.. hehe vem vet=).. man kan ju hoppas på det iallafall! som sagt så jobbade jag ju 11-20 idag... dagen gick ganska fort ändå... hade massor att göra i charken... bara plocka varor... det är ju så tråkigt men det måste ju göras.. och det fick ju tiden att gå... sen blev det ju in till delin i fyra timmar... hade lite att göra där med när jag kom in vid 16... det var inte så mycket kunder men tiden gick iallafall..
blev att jag köpte pizza på vägen hem idag... thomas visste inte vad han skulle laga för mat..
Monika och linda va här inne en sväng med... dom har ju varit i ullared idag... fast inte alls mycket att köpa! va tråkigt det är att åka då! jag vill me till ullared!=)..

nu äntligen har theo somnat... vet inte vad det är med honom... han vill inte somna på kvällarna... tror det har lite med tänderna att göra.. för han är jättevarm och gnällig hela tiden.. och så är det nog lite med också hur han sover sin middagslur på dagen..!

Nu ska jag ta och klippa thomas sen är det sängen som gäller.! jobar imorrn med.. 8-14 charken... sen jobbar jag söndag, måndag, tisdag sen är jag ledig tills måndag!! ska bli såååå skönt! skulle ha jobbat tordag men bytte bort den tiden.. det är u så mycket med att packa och grejja nu!

näää dax för klippning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0