Underbart härligt väder=)

Första maj idag... vilken härlig solen dag det har varit.. tror nog vi har varit ute hela dagen... theo vaknade tidigt imorse men jag va såååå trött alltså.. fattar inte varför.. men iallafall så fick thomas honom att somna om..=).. så kl nio gick vi upp och gjorde frukost till lillprinsen.. sen fick jag med mig hela familjen Johansson/Karlsson på promenad.. härligt...
väl hemma igen satte vi oss på balkongen en sväng.. trodde att det skulle va varmare men det bkåste en hel del... både jag och thomas va jätterastlösa... så vi pratade lite med grannarna och det blev en omgång kubb=)... eller ett par omgångar... guu vad jag har bränt axlarna idag.. theo har också fått lite färg.. ska köpa solkräm åt honom imorrn.. Efter att ha spelat kubb ett tag så åkte vi ut till ekängen!! hihi igen för att kolla läget... och nu hade dom gjort en hel del... fått upp orginal dörren... kikade in genom fönstren och där hade dom satt upp kaklet nu!! gissa vad glad jag blev! skitfint verkligen... både thomas och jag är helnöjda!!=).. så hade dom även lagt ut plattorna och förberett för asfalt och gräset... äntligen har det börjat hända nått..=)... men inga vitvaror stod på plats än.. fast det är ju en månad kvar till vi flyttar... har även packat dom två första lådorna idag hehe.. måste börja ta tag i packningen nu..
åkte också till planatgen när vi ändå var ute och åkte.. köpte gräs så vi kan så lite på framsidan där vi drog upp buskarna när vi flyttade in här.. tänkte att det var bäst att fixa till det så inte akelius klagar på att vi tagit bort dom... dom kommer ju och besiktigar lägenheten på måndag=) så på eftermiddagen har thomas hållt på med gräset.. och klipp och trimmat gräset på baksidan... duktig han är... tycker ju att det är kul att hålla på i trädgården... vilken tur att vi får en stor tomt sen då..;).. jmedans thomas höll på med det så satt jag och theo i sandlådan och lekte... han ville även titta på vad pappa höll på med=)... och så tog vi ett parti kubb igen på kvällen här med grannarna... jättetrevliga!!=)..

Igår då så va emelie,denny och leia här... vi grillade och käkade lite gott.. sen spelade vi lite kubb med grannarna.. hih ovanligt?? ;).. och sen följde alla med oss upp till oss... mycket trevligt... snackade lite skit och hade allmänt trevligt.. emelie,denny och leia åkte hem senare  på kvällen.. emelie skulle upp och jobba... men våra grannar va kvar ett tag... vi åt lite ost och kex..=).. tror kvällen blev halv ett...=)

Så imorrn nu då ska jag jobba 8-14 i charken... efter det ska jag handla lite.. vi ska grilla igen=).. med grannarna,cissi,rille och johanna! mycket folk! men hur trevligt som helst kan jag tro att det blir.. så det blir bara för mig att handla lite snabbt imorrn och sen hem och börjar förbereda maten..

ojj det blev ett långt inlägg här idag.... vädret är ju så fint så jag har ju inte riktigt tid och lust att sitta framför datorn.. såå nu säger jag GOD NATT! för det är dax att hoppa i säng!

God natt och sov gott!


Går med stora bilen..


Liana och emelie.. och thomas ben hahahha


och kusinen såklart=)


snabbt går det undan nu när han väl sätter igång..


mixtrar lite med stereon.. är ju så kul att byta kanal.. men han sansar hela tiden musiken är på=)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hitta du inget bättre kort på Leia?

2009-05-03 @ 09:03:41
Postat av: Jennie

Det var väl inget fel på det kortet=) jättesöt!

2009-05-03 @ 15:44:47
URL: http://theoprinsen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nja, egentligen inte... hon ser så sur ut bara... vill inte le på beställning längre..

2009-05-03 @ 21:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0