I korta drag!

Nu blir det ett kort och snabbt inlägg... här kommer våran dag i kort sammanfattning..
Theo vaknade som vanligt runt 7 hugget... efter frukosten begav vi oss hem till mamma och sollan... som skulle va barnvakt åt theo idag så vi kunde få lite uträttat... thomas och jag åkte vidare till ikea...  hittade endel grejjer men usch så dyrt det är..  man vill ju ha så mycket och vi behöver ha ganska mycket med..  åkte sedan till planagen.. köpte två blommor... så nu har vi fyra likadana i vardagsrummet.. och det var ju det jag var ute efter... emelie och denny ringde och sa att dom skulle komma ut till oss en sväng så vi åkte hemåt.... det var längesen vi träffades bara vi utan barn.. va väl två år sen! Dom har hjälp oss att packa och grejja=)... vi tog en grillning här på kvääen me... strax efter vi ätit kom mamma,pappa,sollan,theo,timmy och izabell..!trevligt=).. sen efter alla åkt hem fortsatte vi och röjja... sen kom rille och Anso förbi på en fika... jag gjorde välling till theo och gick upp i sängen för att ge honom den och söva honom... sövde nog lite för bra för jag somnade med hehhe... vaknade av att thomas kom upp och väckte mig efter en timma... då är man trött! hahha!

Sitter just nu och kollar lite efter tv,bredband och telefoni! imorrn är det dax för arbete igen...12-20

VILL TACKA ALLA SOM HAR STÄLLT UPP OCH HJÄÄLPT OSS MED ALLT UNDER FLYTTNINGEN!! VI UPPSKATTAR DET VERKLIGEN! NI ÄR GULD VÄRDA ALLIOP!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0