bloggeli bloggeli blogg!

Natten till idag var inget vidare... strax efter att thomas och jag gick och la oss så gnällde theo till så jag gick in till honom... han sträckte upp armarna och ville komma upp till mig.. och när jag hade honom i famnen börjar han hurkla sig och jag ser att han är påväg att kräkas! så fort in till toaletten och som jag förutspådde så kräktes han stackarna... så han fick ligga i våran säng... thomas gick och hämtade hinken ifall det skulle hända igen.. och riktigt efter en timma kom det igen=(... stackarn... han ville ha nått att dricka men det enda som dög till honom va saft, så det fick han faktiskt mitt i natten... man vet ju själv att man blir törstig efter kräkandet och han måste ju få i sig vätska... så idag har jag varit hemma med theo... kändes inte rätt at skicka honom till dagis när han har kräkts.. och det ska man ju inte heller för den delen!
Men inget mer kräkande har det varit för lillkillen idag.. men vi tog ju det säkra före det osäkra iallafall!
Så idag har vi inte gjort alls mycket... städa iofs men inte mycket mer... myst och sovit=)
haha eller just det theo ittade på ett bus strax innan thomas kom hem idag.. vi har ju en brandsläckare uppe i sovrummet.. och jag stod och bytte sängklader och ser theo komma med säkringen i handen! och så var det lite vitt på golvet... och jag mitt smartskaft trodde att jag skulle kunna sätta i säkringen igen och tröck ner handtaget och poooffff... så blev det vitt överallt!!! hahaha... just nu skrattar jag åt det! men när thomas kom hem så var han inte lika glad.. å det var ju bara att börja städa upp röran! tyvärr hade jag inte kameran i närheten då så det blev inget kort tyvärr!=(... vilken liten buse vi har va?=)...

Imorrn är det party dax... är taggad till tusen! blir ju en hel del folk! riktigt kuuuul!!

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Denny

inget att bli sur över thomas, du gjorde värre saker när du va lika liten...som att kleta in hela dig själv med "folkskit"....synd bara att jag inte va född o fick uppleva denna roliga afton...hahahahaha...Cheesus....

2009-10-24 @ 21:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0