idol!

Idol! vem tycker ni är bäst??!?! just nu står det mellan carolina och Eddie .. nån av dom ska ut! och jag hoppas verkligen att Eddie får va kvar! han är ju skitduktig, bra röst! vi får väl se, det är ju inte långt kvar! hejjjaa eddie!!
_______________________________________________________________________________________________

Annars idag så innan jobbet hade jag tråkigt.. började ju inte förrän kl 13.. så jag åkte ner till verkstaden en sväng innan.. haha och ett gott skratt fick jag mej me=) hihi! och även lite lunch, korv med bröd=)... satt perfekt innan jobbet=)... väl på jobbet hade vi mycket att göra idag, men det gick ganska bra iallafall.. dagen går ju så fort när det finns mycket att göra=)...
och nu går det jättebra på dagis! såå skönt ska ni veta... han är knappt ledsen när thomas lämnar honom, och han äter bra, och sover bra.. och busar med dom andra barnen! toppen!

JAAAAA EDDIE BLEV KVAR!!!! HEJA HEJA!!! det är många som är jäkligt bra i idol iår! kul att se!

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0