Sjuk igen??!

Sverige-Danmark går på tv:n här hemma just nu.. thomas och rille sitter fastklistrade i soffan=) hehe... Efter jag kom hem från jobbet idag vid 18 så stod maten på bordet!! kors i taket! vad har hänt?? ris,kött och sås blev det.. jättegott!=)
Såg på theo när vi satt och åt att han såg hängig ut.. kände på honom och han va jättevarm och ville knappt äta nått.. så efter maten tog jag tempen på honom och den visade 39,5!! stackars liten.. så det blev lite panodil för honom och vi gick och satte oss i soffan.. han har bara myst med mig i mitt knä hela kvällen.. tills han somnade nyss.. varför ska han få feber igen??! det var ju inte alls längesen han va hemma för feber.. en månad för att vara exakt! men så kanske det är på dagis.. vad vet jag?! hmm.. jaa vi får se hur det är med honom imorrn. hoppas febern är borta!..
jag som hade köpt en liten egen godispåse till honom.. men han va relativt pigg en stund när panodilen börjat verka och då ville han ha sin lilla påse=)..
imorrn blir det jobb igen.. 13.30.18.15..ingen värst rolig tid men jag har det så var 8:e vecka! så det är helt okej!=)inna jobbet blir det väl bara att va hemma och ta det lugnt antar jag.. finns ju inte så mycket mer att göra om lillfisen fortfarnade har feber.. men om febern är bättre så ska vi kankse åka hem till mormor och morfar efter jag har slutat och äta lite mat... tror thomas och theo skulle hem till farmor och farfar när jag jobbar.. om han är bättre vill säga!
Vid halv 10 imorse kom mamma och pappa hit.. dom hade med sig en fotolj med bilar på till Theo! och han blev jätteförtjust i den! jättefin! tack så himla mycket.. han har börjat vilja sitta mer och mer på stol när vi sitter framför tv.. vi har fått bära ner han stolar som han har i sitt lekrum på kvällarna.. så fotöljen är ju helt perfekt!


Fotöljen=)


Febrig men med godispåsen=)


Ett litet leende fick han till ialafall!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0