Smörgåstårta!



Ser väl gott ut va?=) hihi
Har gjort den här under kvällen till min kära bror som ville ha en smörgåstårta till imorgon=)


Idag har det varit jobb igen.. hade inte jättemycket att göra, så jag åkte hem vid halv fyra istället för fyra=).. hämtade theo på dagis.. hade gått jättebra idag.. han va lite ledsen när thomas lämnade honom men sen var det inget mer... när dom hade suttit och ätit hade Leo blivit ledsen, så då började även Theo=).. så dom hade allsång vid matbordet haha! sa även till på dagis idag att jag ville förlänga hemtiderna med en kvart och det gick jättebra.. har kännt att jag får stressa gärnet för att hinna hämta upp honom på dagis efter jag har slutat.. så nu blir det nog kanon=)
Han hade bara sovit en halvtimma, så han va väldigt trött när jag hämtade honom.. men han höll sig vaken och somnade vid halv åtta..=)

Imorgon är det fredag!! och jag slutar 14 sen ledig hela helgen!! sååå skönt!! ska bara njuta av att va ledig en hel helg=)

Good night!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Den ser riktigt god ut!

2009-10-15 @ 23:03:07
Postat av: mamma

du är en snäll syster.kram mamma

2009-10-16 @ 16:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0